26 Nisan 2013 Cuma

BEBEK OLMAK ZOR İŞ

  
           Orta yerde ağlarız hele annemle babam gezmeye çıkmış olsun koşturta koşturta eve döndürmüşlüğüm vardır.,En umulmadık yerde gaz çıkarırız hatta en sessiz anları bekleriz ki annemizi utandıralım:) Baktık bizimle ilgilenilmiyor kusarız,annemiz temizlenmiş yeni bir kıyafet giymiş kusarız,üstümüzdeki kıyafeti beğenmedik kusarız,yabancıların üstüne bile kusarız ki ilgi çekelim ..Ama busıra öyle birşey yapıyorum ki annemler bile anlamıyor..Evimize gelen evine gittiğimiz dost-akraba  herkese ağlıyorum.Annem telaşlı telaşlı araştırıyor.Galiba insanları seçmeye başlamışım oysa Annem ve babamla yalnız kalmak istiyorum anlamıyorlar...:) Bugün 5'li aşımın son 2'sinide oldum bitti.Annem biz ne hissedersek çocukta onu hisseder diyip korkmamaya çalışıyor gülümsüyor  falan ama gözlerinden endişeli bakışı yakalayıp ağlıyorum.Ne yaparsam yapiyim seviniyorlar,habire sıkıştırıp öpüyorlar.Gelen giden misafirden hiç bahsetmiyorum...Bebek olmak çok zor iş.Acaba kendime zaman ayırıp kafa dinlemek için hep uyku numarası yapmak zorunda mıyım? :)
   

2 yorum:

  1. bazen kusmasinindan suphe duyuyorum. sirf basbasa kalip ust bas degistirip onunla ilgilenmem icin mi yapiyor diye :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :) aynen ya da kıyafetini beğenmedikçe değiştirilsin diye böyle bir mesaj veriyorda olabilir:)

      Sil