14 Kasım 2012 Çarşamba

HAMİLELİKTE 30. HAFTA

      Bu karikatüre uzun süre güldüm çünkü;anı anına böyle gelişiyor herşey :) Daha geçen hafta yatak siparişimizi verdik 15 gün içinde istediğimiz şekilde elimizde olacak inşallah.İçine bebişin kıyafetlerini yerleştirmek için şimdiden sabırsızlanıyorum.Galiba işin en eğlenceli taraflarından birisi oda düzenlemek.. Bu hafta mide yanmalarım vardı  .Mide yanmasını hamileliğin başında yaşamış biri olarak oo hep böyle geçecekse işimiz zor demiştim ama 3.ayımda biranda kesilmişti şimdi yeni yeni yine başladı.Nefes darlığıda yaşıyorum ,hayatım boyunca doğru düzgün nefes alamayan ben nefes darlığıda eklenince sürekli nefes nefese dolaşıyorum:) Yarın doktora gidicem bakalım nasılmış napıyormuş bizimki öğrenicez.İnşallah ters dönmüştür ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder