25 Aralık 2013 Çarşamba

FINDIÄžIM 1 YAÅžINDA..

 


      TAM 1 SENE OLDU DOÄžALI..Bana 1 gün gibi gelen 1 sene geçti hızlı hızlı..Haziran ayında yazmısım en son bloga..Sonra benden ses yok.Zevkli olduÄŸu kadar zormuÅŸta çünkü annelik..Hergün yeni bir ÅŸey öğrenen,gözlerinizin önünde büyüyen çocuÄŸu ,izlemek ne müthiÅŸ birÅŸey .Allahıma binlerce kez şükürler olsun..Benki herÅŸeyden çabuk sıkılan,uykulara doyamayan bir insan son bir senedir hanfendinin emrine amadeyim..Anne olunca anlarsın derdi annem kliÅŸe bir lafla..Ama gerçektende haklıymış..Ä°nsan anne olunca onun büyümesini gördüğü gibi kendisinin olgunlaÅŸmasınıda hissediyormuÅŸ..OlgunlaÅŸmak öyle yaÅŸla falan olmuyor bence isminin önüne eklenen ünvanlarla ilerliyor..ANNE..
 Fındığım emeklemeye baÅŸladıktan sonra diÄŸer günlerin acısını çıkarırmışçasına hareketlenmeye baÅŸladı..Ben nereye gidersem hızlı bir ÅŸekilde peÅŸimde:) Koltuklara tutunup kalkmak,sivri köşelerde anneyi korkutmak,yarım kalan çekmecelere elimizi sokup,kapıyı kapatmaya çalışmak gibi anneyi korkutucu hobilerimiz var kendimizce..Geçenlerde kitap dolabının kapağı azıcık açık kalmıştı..Bi baktım benimki bana bakıp gülüyor(kendince açıcam ÅŸimdi ben bu dolabı ve sana gülüyorum çok ÅŸirinim bana kızma der gibi)kapağı açtıgında önceden hiç görmediÄŸi bi dünyaya girermişçesine gözleri yuvarlayıp seviniyor..Onun bu her yeni bir ÅŸey gördüğünde keÅŸfettiÄŸindeki haline bayılıyorum..Hazirandan itibaren bol bol seyehat ettik.Birçok yer gördük.Bebikle ayrı bir keyifliydi..Hareketlenince arka koltukta tutmak biraz zor oluyor ama çocuklarda arabanın her ne hikmetse! cazibessine dayanamayıp uyuyakalıyor zaten bir süre sonra.. :) Åžimdilerde ise yeni yeni adım atmaya baÅŸladı bakalım nezaman yürümeye baÅŸlayacağız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder