2 Ekim 2012 Salı

PRATİK YEMEKLER: MİLFÖY ÇANAĞINDA PİZZA




       Pratik yemeklere bayılıyorum.Geçenlerde keşfettiğim ve yemeye doyamadığım bu tarifi hemen sizinle paylaşmak istiyorum.Eğer buzluğunuzda milföy hamuru varsa herzaman kolaylıkla yapabileceğiniz bir yemek.

















İÇİNDEKİLER:
-Milföy hamuru
-Kaşar peyniri
-Sucuk ya da sosis
-Domates
-Siyah Zeytin
-Biber
-Kekik ve Taze Fesleğen( asıl güzellik veren bu baharatlar)

      Muffin kaplarına milföyleri yerleştiriyoruz.Dışta kalan kısımları kesiyoruz ki daha sonra üstüne ince şeritler halinde yerleştirelim.Yerleştirdiğimiz milföylerin tabanına bi kaç delik açıyoruz çok kabarmasın diye.Daha sonra içine kaşar,sucuk,domates,biber,zeytin,kekik ve fesleğen koyup üstünü kalan milföy hamurlarıyla  ince uzun şeritlerle süslüyoruz..İşte bukadar:) Afiyet olsun ,bence kişibaşına 2 tane yeter diyede düşünmeyip fazla yapın zira yemeye doyamıyor karşınızdakinin yemeğine göz koyuyorsunuz :))

3 yorum:

  1. aaa bunu bir yere tarıf olarak yazmalı :)

    YanıtlaSil
  2. Super fikir, sunumu da cok hos olmus, canim sucuk istedi simdi o kesilmis sucuklari gorunce : )

    YanıtlaSil
  3. Bir şey hem bu kadar lezzetli olup hem de sunumu güzel olabilir mi? :) harikaymış bu mini milföy pizzaları kesinlikle ben de deneyeceğim. Aynı kapların içinde pastırmalı yumurta tarifi görmüştüm cafe fernando’da ama mini pizzaları ilk kez görüyorum :)

    YanıtlaSil