4 Ağustos 2012 Cumartesi

HAMİLELİKTE KULLANILACAK KREMLER VE UYDURUK HAMİLE TATLIM

     DOKTORUN ÖNERDİĞİ ÇATLAK ÖNCESİ KREM ELANCYL-BEBAK ACI BADEM KREMİ VE HEP KULLANDIĞIM COCONUT VÜCUT KREMİ İLE HAMİLELİKTEN SONRA ÇATLAKSIZ OLABİLECEK MİYİM ACABA..



       BUDA BENİM UYDURDUĞUM BİR TATLI.ÇÜNKÜ ÇEKİRDEK HARİCİNDE KURUYEMİŞ YEMEYİ SEVEN BİR İNSAN DEĞİLİM. BOL TEREYAĞINDA ÇİKOLATAYI  ERİTTİM( METRO KARAMELLİ KULLANDIM),ÜZERİNE BOLCA BAL DÖKTÜM BİRAZ KAYNAYINCA BUNLAR HEMEN ALTINI KAPATTIM İÇİNE RONDODAN GEÇİRDİĞİM BİR AVUÇ CEVİZ,BADEM,BOLCA FINDIK,KURU ÜZÜM VE KURU KAYISIYI DÖKTÜM ŞÖYLE BİR ÇEVİRDİKTEN SONRA :) İÇİNE ELİNİZLE  UFALADIĞINIZ CORN FLAKES ve SUSAMLARI KOYUYORSUNUZ.SONRA İYİCE KARIŞTIRIN TEKRAR.İŞTE BUKADAR..YAPIŞ YAPIŞ  BİRŞEY OLUYORSA  TAMAMDIR..BUNUDA İSTERSENİZ MUFFİN KAPLARINA YA DA KAĞITLARINA KAŞIK YARDIMI İLE KOYUN.HER GÜN 1 TANE YERSENİZ HEM GIDANIZI ALIRSINIZ HEMDE TATLI KRİZİNİZ GEÇER. BOL GIDA OLSUN AFİYET OLSUN..

6 yorum:

  1. tatlılar çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Tatlı enerji bombası tam nasıl da güzel kokar o fındık fındık :))) afiyet olsun canım bebişe yarasın. Coconut body butter benim de vazgeçilmezim hatta az önce süründüm desem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bayılıyorum bu kreme..:) :) bu tatlıdan İnsan bi tane bile ydikten sonra tatlı krizi geçiyor tavsiye ederim denemeni hem yaptıktan sonra buzdolabnda uzun sürede kalıyor bozulmadan..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. yok canım buralardayım sadece busıra bi monotonlukturki hiç sorma:))

      Sil
  4. hamile degilim ama bu kakaolu cremi bende cok kullaniyorum! kokusu da cok hosuma gidiyor =)

    YanıtlaSil