27 Ağustos 2012 Pazartesi

HAMİLELİKTE 20. HAFTA


     Hamileliğimde 20. haftanın içindeyim.Karnım son 2 haftadır inanılmaz büyümeye başladı hal böyle oldukça insan hamile olduğunu daha iyi anlıyor tabii bu durum garip gelmiyorda değil.Şimdiden bu karın en fazla bukadar büyür daha fazlasında çatlarım diye düşünüyorum bu inanılmaz olayın içindeyim ama hergün bende şaşırıyorum eminim hamileliğimin son haftasına kadar bunu yaşayacağım.Hamilelikte bol bol kitap okuyorum hamilelik lekelerinden çok korktuğum için Antalya'nın sıcağıyla pek karşılaşmak istemiyorum bu yüzdende genelde evde ,evlerde:) ya da alışveriş merkezindeyim.Kıyafet konusuda  canımı sıkmaya başladı kendi bedenimde herzaman alışveriş yaptığım yerlerden giyinemiyorum belleri sıkıyor doğal olarak.Bende kedinin ciğere baktığı gibi tüm yeni sezona bakıp bakıp dönüyorum biliyorum ki bende daisy mom,geBe gibi yerlerden yavaş yavaş alışveriş yapmaya başlayacağım.
    Son 3 gündür bebeğin kıpırdamasınıda hissetmeye başladım.Böyle nasıl anlatsam önceden içimde balık gibi süzülüyordu şimdi ise seğirme gibi hareketler hissediyorum.Okadar güzel bir duyguki babaların bunu hissedememesine üzülüyorum.1aydır  vitamin ve demir hapı kullanıyorum.Çevremizdeki yaylalardan getirttiğimiz resimdede gözüken gerçek inek sütünü  tadı berbat olsada içmeye çalışıyorum,evde yoğurt yapıyorum ki doktorlarda bunu öneriyor.Hele benim gibi yaz ayında hamile olanlar varsa meyve yönünden çok şanslı olduklarını düşünüyorum..
    22. haftada istenen tam ultrasona gideceğim bakalım kendini göstermeyen bebişin busefer cinsiyetini öğrenebilecekmiyiz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder