17 Şubat 2012 Cuma

PRATİK TARİFLER:EV YAPIMI KUMPİR



      En sevdiğim yemeklerden birisidir kumpir.Çok tok olsamda hayır diyemem.Evde kendim bir kumpir deniyim dedim gayette güzel oldu tavsiye ederim.Ertesi güne kalınca tadında hiçbir değişme olmuyor yine güzel yine güzel...

TARİFİ:
   -6-7  tane patates
   -Süt
   -Tereyağı
   -Kaşar
   -Havuç
   -Bezelye
   -Mısır
   -Sucuk
   -Sosis
   -Turşu
   -Zeytin
   
     Patatesleri haşlıyoruz,haşlandıktan sonra iyice ezip,içine süt,tereyağı,tuz ve kaşar koyuyorz .5 dakika pişiriyoruz..Başka taraftada minik minik havuçlarımızı,bezelyemizi haşlıyoruz aslında havucu rendeleyebilirsinizde ya da çok aceleniz varsa benim gibi hazır garnitür alıp yapabilirsiniz:)Daha sonra borcama ya da hangi kapta servis yapmak istiyorsanız patates püresini ona boşaltıyoruz.Üzerine
 haşlanmış sebzelerimizi,mısırı,zeytini koyuyorz.Sucuk,sosis(ben sosis koymadım) yerleştirdikten sonra fırına atıyoruz.Çıkıncada turşu koyabilirsiniz.Ketçap,mayonezsiz olmaz yalnız.Afiyet olsun.. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder